Hai sa Ramanem Prieteni

La fel ca in cazul intrebarii "daca ma iubeste, de ce ma inseala?", afirmatia "hai sa ramanem prieteni" creaza haos de minte. Nu vorbesc de relatiile de 2-3 luni, unde dupa ce s-a consumat sexul si te desparti te poti intoarce la conditia de membru al gastii si amic al celui cu care ti-ai pus-o. Vorbesc de relatiile "mature" de peste un an, cand ai avut timp si sa te indragostesti si sa te plictisesti de cutare. In cazul unei despartiri, unul e mereu cu un pas inaintea celuilalt. E ala care zice primul "g-bye", e ala care a inceput procesul de vindecare in momentul in care te-a vazut flirtand cu altul, cand si-a dat seama ca nu aveti aceeasi viziune despre teatru sau calatorii, ala care a luat o decizie de unul singur cand te-a auzit scremandu-te in baie, avand revelatii peste revelatii.

Nu poti pleca de pe picior de egalitate in momentul in care ti se da brusc in cap sau in coaie, in momentul in care ti se insira 4 motive absurde si o scuza, sau replica aia care merge mereu, ca nu mai vrea o relatie. Momentan. Si dupa aia o vezi cu yeti pe strada! Eu n-am putut ramane "amica" lor. Pe Vlad l-am parasit si dupa aia tot mie imi era dor de sexul cu el. Imi placea ca il dureau intalnirile cu mine, controlul situatiei si ideea de plasa de siguranta. Pacat ca a avut personalitate si a zis nu la timp. Nu voiam sa stiu ca am pierdut sentimentele alea inghebosate pentru una mai buna. Oricum, nu e alta mai buna... am vazut. Nu doar la el. Se aude, fatuca?

La Alex nu cred ca am renuntat nici pana in prezent, are ceva pe fata, o privire de caprioara, un penis impresionant, 5 kile in minus, e single, nu mi-am dat seama. Cert e ca unele mesaje mai lungi de 4 cuvinte ma fac sa ranjesc tamp si sa fabulez la o tigara despre cum el si cu mine nu mai tin minte ce faceam, dar era fantastic! Cand a trecut pe la mine, supusa unui alt viol alcoolic cu vin rosu, eram la 3 secunde de a ma face de cacat in direct prin niste declaratii probabil nesincere, prin implorari si plansete pe care le-as fi uitat a doua zi. Asa am facut si cu primu'. Chiar daca vrei, nu prea poti ramane amica cu fostu'. Mereu o sa vrei sa ti-o mai traga. Iar, si iar. Poate, poate.

No comments:

Post a Comment