Pasagera de pe Dreapta

- Mergem la concert diseara?
- Da iubire cum sa nu mergem. Stiu de cand astepti si stii ca si mie imi plac! (Clar mergem, dar nu zice nimeni ca ai sa vezi vreun concert pana la final).

M-am imbracat simplu blugi, o camasa si tocuri. Nimic iesit din comun. Mergeam de dragul lui, dar mi-am propus sa-l starnesc inainte sa cante afonii respectivi ca sa mergem acasa. Locatia? Friguroasa ca naiba in mijlocul verii! Nu am o toleranta a frigului prea buna asa ca am dat 2 pahare de vodka pe gat inainte de a privi multimea adunata pe acolo. Am fumat 2 tigari, mi s-a urcat alcoolul la creieras si action! Am inceput sa ma frec de el, sa-l strang de cur, sa-l musc de gat, sa-l sarut lasciv.

- Calmeaza-te ca inca nu a inceput.
- Stiu, dar de ce ar trebui sa astept sa inceapa ceva?
- Hai afara sa iei o gura de aer.

Afara practic era un fel de receptie cu vreo cateva canapele.  Am ales una din ele, ne-am asezat, dar evident nu aveam chef sa stau cuminte. Am inceput sa-l sarut, m-am urcat in poala lui, ma frecam de el si cu mana i-o frecam usor prin blugi.

- Termina ca trece lumea!

Ha, radea. Clar nici el nu vroia s-o termin prea repede si nici eu nu aveam chef sa raman la un concert insuportabil. Dupa vreo 10 minute de frecat deaspra lui intr-un du-te vino continuu, sarutari lascive si atingeri pacatoase a venit propunerea.

- Da-l in pula mea de concert. Hai acasa.
- Dar vrei sa-l vezi. Hai sa ramanem.
- Treci acasa.

Bingo! Reusisem. Ne-am urcat in masina, eu ametita, cu chef de distractie, el excitat cu chef de futut. Il miscam de ureche, imi ridicasem picioarele in poala lui si el se chinuia sa conduca.
- Cat de bine stii sa-ti tii controlul?
- Ce intrebare e asta?
- Haide spune? Te poti controla?
- Evident, la orice!

M-am asezat capra in scaun, m-am chinuit cu cureaua lui si luasem hotararea ca merita sa-i indeplinesc si aceasta fantezie. Am inceput sa i-o sug usor, de la cap, coborand la baza. Mai lent, mai repede, mai umed, mai uscat.

- Bag pola, termina!

Nici de-al dracu’ nu terminam. Stiam ca-i place. Ii simteam mana in parul meu cum ma impingea sa i-o iau pe toata in gura, simteam cum imi verifica decolteul si stiam ca e incordat. Traficul era inca intens pentru acea ora si probabil mi se vedea doar curul in geamul masinii, dar ce conta? El se simtea bine, eu ma simteam si mai bine. Pana in drumul spre casa, nu l-am lasat deloc in pace. In momentul in care a oprit masina, m-am ridicat si l-am sarutat brusc.

- Coboara si hai sus mai repede!

Evident am coborat, dar lent, iar mersul? Si mai lent. De nervi si de excitatie m-a luat frumos pe-un umar si am intrat in lift. Tipam in toiul noptii, radeam si nu doream decat sa intram in apartament.

To be continued

No comments:

Post a Comment