Pasagera de pe Dreapta - II

A deschis usa si a inchis-o la fel de repede. Hainele cadeau de pe noi intr-un ritm ametitor. Ce pat? Cine sa mai ajunga in pat? M-a imbrancit pe hol si tot ce mai simteam erau sanii mei presati peste gresia rece. El ma incalzea deasupra si intra in mine. Amalgamul ala de senzatii, rece, cald, rece, ca la un moment dat sa nu simt decat cum ard sub el, ma innebunea lent. M-am intors sub el, l-am sarutat ca si cum ar fi fost ultima oara, ne muscam reciproc buzele intr-un stil dureros, il simteam cum intra si iese din mine si ma udam din ce in ce mai rau.

Cu picioarele incolacite in jurul lui, m-a prins cu o mana de cur, cu una de gat si m-a ridicat. Am inceput sa tip, sa rad, sa-mi infing dintii in umarul lui si am ajuns in bucatarie. M-a asezat pe masa, cu fata la el si mi-o tragea ca si cum noaptea ar fi avut 24 de ore. Imi placea pauzele alea scurte in care imi musca sanii, ii framanta intre degetele lui grabite, pentru ca mai apoi sa le simt in mine. S-a asezat in genunchi, mi-am urcat cracii dupa umerii lui si n-am simtit decat limba lui cum imi mangaia clitul. Incet, mai repede, cu cate 2 degete in mine, fara ele, o nebunie.

Mi-am aprins tigara si savuram momentul. El gustandu-ma pe mine, eu udand un filtru de tigara si simtind fumul cum imi inunda plamanii. Strangeam marginea mesei de ma dureau degetele. Ii simteam mainile pe fesele mele, unghiile cum ma zgariau lasand urmele unei nopti nebune intiparite pe corpul meu pentru cateva zile. Tineam ochii larg deschisi si ma uitam la el. Il vroiam in mine, vroiam sa continue sa se joace cu mine cum o facea in acel moment, vroiam de toate. Mi-am coborat fundul de pe masa, m-am aplecat peste cu spatele la el...

- Intra in mine, tot si fa-ma sa tip de placere.

Mi-a prins umerii si a intrat brusc, incercam sa trag din tigara, il simteam pe el cum imi explora adancimile si nu vroiam decat sa o tina asa o noapte intreaga.  Mana lui in parul meu ma tragea usor sa-mi ridic capul, ma tineam de masa, gemeam si-l simteam ca nu mai are mult. M-am lasat purtata de val, am ridicat usor fundul si nu traiam decat clipa aia la intensitate maxima. Mi se golise mintea, imi fierbea sangele in mine si simteam ca nu mai am mult.

Intra, iesea, intra, iesea, iar momentul de final a fost o explozie de simturi. Din cap pana-n picioare simteam cum ma patrund zeci de ace. Stia ca mi-am dat drumul, o facuse si el la putin timp dupa. Imi tremurau genunchii cum nu mi se mai intamplase demult. Eram extenuata de atatea simturi... m-a luat in brate si m-a dus in pat, s-a asezat langa mine si nu ne-am miscat pana undeva in miezul zilei. Somn fara vise si un trup obosit de cata placere ii fusese oferita.

Ce-mi puteam dori mai mult?

No comments:

Post a Comment