Dezamagire

Ok, nu am sa fiu ipocrita sa spun ca mereu e ok, ca mereu e fantastic si ca in materie de sex nu exista esecuri sau dezamagiri. Exista si nu putine. A. era un tip ok, foarte ok as spune. Nu-l mai vazusem de vreun an de zile pana cand m-a sunat intr-o seara.

- Hei ce faci? Sunt prin mall, vii la o cafea?
- O la la! Esti aici si n-ai dat nici un semn! Shame on you!
- Doar in trecere... Hai, te astept?
- Asteapta-ma. Ajung si eu in vreo 20 de minute.

Dus in graba, imbracat in graba, parfum pulverizat lent, tocuri, taxi si am plecat. Ajunsa in mall il sun.

- Unde esti?
- Cafeneaua ta favorita. Find me!
- Bine, stai acolo!

Am urcat scarile rulante, m-am deplasat lent pana la locatia indicata si incercam sa ghicesc unde statea el. Nici o fata nu-mi pare cunoscuta. Am stat asa pret de 2 minute si l-am vazut ridicandu-se. Ok, am avut un soc! Era total schimbat… Imbracat cu f mult bun gust, corpul mult mai bine conturat, ochelarii lipseau. Transformarea era totala!

- Wow!
- Acelasi lucru pot spune si eu!

Am stat de vorba pret de 2 cafele si un suc.

- E timpul sa plecam, se inchide mallul.
- Glumesti nu?
- Locuiesc aici, crede-ma asta nu e un moment in care sa glumesc.
- Ok, sa mergem atunci.
- Daca vrei poti ramane la un film... (fuck! Imi parea rau ca fusesem eu cea care venise cu propunerea.)
- Nu prea pot... drum lung, oboseala.
- Ok. (imi muscam buzele pe interior si ma ofticasem maxim! Si culmea vroiam doar sa vad un film!)

Urcasem, incercam sa ma schimb, moment in care mi-a sunat telefonul.

- Hmm, am uitat ceva prin masina?
- Nu, vroiam doar sa intreb ce filme ai prin pc.
- Nu plecasei?
- Sunt la iesirea din oras.
- Am unul nou, foarte bun.
- Ma intorc. Ajung in 5. Iau un vin?
- Te astept. Las la aprecierea ta.

A facut cale intoarsa, in 5 minute cu o eroare de +10 era la mine. Ne-am asezat in pat sa vedem filmul cu pricina. Eu la o distanta considerabila de el, ce a devenit minuscule in momentul in care m-a luat in brate ca sa stau comod. Din una in alta am ajuns si buza in buza, si unul peste celalalt complet imbracati si excitati si tot tacamul. Am trecut si de partea cu pipaitul si ne-am dezbracat unul pe altul. Ii simteam degetele cum imi trasau conturul corpului, buzele lui se miscau frenetic pe spatele meu. Ma lua cu fiori si imi placea al naibii de mult. Deja imi imaginam ce bine va fi in momentul in care il voi simti in mine. Era timpul pentru al 2-lea soc. Nu distingeam ce avea el in boxeri de marimea inelarului meu. M-am ridicat in picioare mi-am pus boxerii si tricoul pe mine, am aprins o tigara.

- Ce s-a intamplat?
- Nu vreau sa ma chinui singura.
- Adica?
- Te poti imbraca?
- Imi spui care e totusi problema?
- O ai mica.

S-a dus naibii noapte pasionala, fantezii si alte scenarii. Am dormit pana dimineata, eu simtindu-ma prost pentru ce i-am zis, el simtindu-se probabil si mai prost pentru ce ii spusesem.

No comments:

Post a Comment